Εμπειρίες της Γιάννας από την ομαδική συνεδρία Garuda Breathwork & Yoga Nidra

Ομαδική Συνεδρία 12 Μαρτίου 2024

Θα ήθελα να μοιραστώ τη χθεσινή μου εμπειρία που είχα κατά τη διάρκεια του Breathwork και Yoga Nidra που έκανα μαζί με άλλους συμμετέχοντες, με συντονιστή τον Σπύρο Καπνιά. Η όλη συνεδρία διήρκησε μιάμιση ώρα και περιείχε προετοιμασία με Ήχους, Πραναγιάμα, Πραναγιόγκα, μας εξήγησε την τεχνική του Breathwork που θα κάναμε στη συνέχεια και μετά ξεκίνησε η πρακτική.

Στην αρχή του Breathwork ήθελα να σηκωθώ πάνω και να αρχίσω να κινούμαι, να χορέψω και να εκφραστώ με έναν αυθόρμητο και αρχέγονο τρόπο. Σαν να ξυπνούσαν μέσα στο σώμα μου κινήσεις που δεν εκφράστηκαν όταν έπρεπε να εκφραστούν. Παρ’ όλα αυτά παρέμεινα καθιστή και άρχισα να κινώ το σώμα μου κυκλικά και να βγάζω ήχους, εκφράζοντας ανέκφραστα παιδικά μου συναισθήματα. Ένιωσα πως ήθελα να αποδεσμευτώ από απωθημένα συναισθήματα απόρριψης, καθήλωσης και απομόνωσης. Συναισθήματα που μου δημιουργούσαν έναν εσωτερικό θυμό που δεν είχε εκδηλωθεί όταν ήμουν μικρό κορίτσι. Όμως ακόμη και όταν το έκανα, ένιωσα πως δεν μπορούσα, δεν ήθελα, φοβόμουν ακόμη και τώρα να ακούσω τις κραυγές μου. Δεν μπορούσα ακόμη μετά από τόσα χρόνια να αφεθώ σε αυτή την πρωταρχική μου δύναμη για ζωή και για έκφραση.

Έπειτα κάνοντας την  Vessel Breath, ήρθα σε επαφή με τα συναισθήματα και τις αισθήσεις των κατώτερων κέντρων και βίωσα μυρωδιές, γεύσεις και εικόνες της σωματικής μου φύσης.

Στη συνέχεια ένιωσα το σώμα μου να γίνεται πολύ ελαφρύ και βρέθηκα μέσα σε έναν κώνο λευκού φωτός, ο οποίος είχε σπείρες γύρω του και αιωρείτω μέσα σε έναν απέραντο φωτεινό χώρο. Ο κώνος είχε την κορυφή του προς τα κάτω και πάνω στην περιφέρειά του υπήρχαν λαμπερές φωτεινές λευκές υπάρξεις που κινούνταν σαν να χόρευαν γύρω από την περιφέρεια και μεταξύ τους. Ήταν λαμπερές υπάρξεις φωτός γεμάτες χαρά και ζωή. Τότε βίωσα μια πανέμορφη εμπειρία!

Και σε εκείνον τον χώρο πάνω από τον κώνο εμφανίστηκε η μητέρα μου, η οποία έχει φύγει από την γήινη διάσταση. Ήταν χαμογελαστή και τεράστια σε μέγεθος. Στην αρχή ήταν ψηλά, αλλά μετά κατέβηκε μέχρι την περιφέρεια του κώνου. Εκείνη τη στιγμή έγινε μια απελευθέρωση και για τις δυο μας. Σαν να κόπηκαν η καρμικές χορδές που μας κρατούσαν δέσμιες και τις δυο, σε μαθήματα και εμπειρίες που έχουν πλέον ολοκληρωθεί. Μετά από αυτό, την είδα να ξανανεβαίνει ήρεμα και σταδιακά να χάνεται μέσα στον απέραντο χώρο.

Όταν άκουσα τον Σπύρο που μας έλεγε να επιστρέψουμε, δεν ένιωθα πλέον το σώμα μου  και αισθανόμουν πως κινούμουν πάνω από το πάτωμα. Το φυσικό μου σώμα το ένιωσα σαν περιορισμό και με δυσκολία επέστρεψα στην εγρήγορση.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σπύρο για αυτή την υπέροχα μοναδική εμπειρία που βίωσα.


Spyros Kapnias Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας Σε Εκπαίδευση Συναλλακτική Ανάλυση - Body Focused Psychotherapy Gestalt - Hypnosis & Gestalt Certification - Certified Past Lives Regression Therapist - Spirit and Energy Release Certification - Inner Child Certification - Certified Life Between Lives Regression Therapist / Master & Trainer in Hypnotherapy / Certified “Swan” Hypnotherapy / Master NLP - Coaching - Time Line Therapy / Certified Energy Psychology Certification - Master in Acupressure & EFT / Certified Master Ho'oponopono / Reiki Master / Advance Breathwork & Pranayama Trainer / Senion Yoga Teacher and Trainer / Healing Code Certification, Yoga Nidra Senior Teacher, Lucid Dreaming Certification


   


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αρχή της Αναδρομής Μεταξύ των Ζωών - Ιωάννα Κ. - 09 Ιουνίου 2023

Η Ζωή μετά τη Ζωή – Μέρος Αναδρομής Μεταξύ των Γήινων Ενσαρκώσεων – Ελένη - 30η Ιουνίου 2023

Επικοινωνία με το Επέκεινα – Απελευθέρωση Προσκολλημένων Ενεργειών - 03η Ιουλίου 2023