Το Τραύμα της Γέννησης – Συνεδρία 03η Απριλίου 2023 – Αλέξια

Ψυχοθεραπεία και Περιγενετική Περίοδος – Συνεδρία 03η Απριλίου 2023 – Αλέξια

Η αποτυχία της θεραπείας σημαντικών ψυχολογικών προβλημάτων που εμποδίζουν την ευτυχία της καθημερινότητάς μας, είναι ένα κοινό μυστικό στην κοινότητα των Ψ. Το να είμαι λειτουργικός, δεν σημαίνει πως ζω μια ζωή, ευτυχίας, ανάπτυξης και ελεύθερης επιλογής. Για μια πληρέστερη θεραπεία ο Stanislav Grof  έκανε δύο απαραίτητες και σημαντικές προσθέσεις στον ψυχικό χάρτη του κάθε ανθρώπου. Αυτές είναι η Περιγεννητική Περίοδος και η Υπερπροσωπική Περίοδος του κάθε ανθρώπου. Θα ασχοληθούμε με αυτά σε ένα άλλο άρθρο μας.

Είναι τόσο εμφανές πως η περίοδος πριν από την σύλληψη, η σύλληψη, η κυοφορία και η γέννηση είναι καθοριστικοί παράγοντες στην ψυχολογική ανάπτυξη του κάθε ανθρώπου. Φυσικά αυτές τις σημαντικές υποπεριόδους δεν μπορεί ούτε καν να τις αγγίξει η talking therapy γιατί απλά είναι προλογικές υποπερίοδοι της ζωής του. Μια σημαντική συνεισφορά στο Τραύμα της Γέννησης έκανε όταν το επισήμανε, ο Otto Rank.

Έχοντας όλα αυτά υπόψιν μας, ας ξεκινήσουμε τη συνεδρία σε αδρές γραμμοσκιάσεις.

Η Αλέξια, είναι μια νέα γυναίκα περίπου 45 ετών, δραστηριοποιείται στον χώρο των Ψ και της πνευματικής αναζήτησης, έχοντας κάνει χρόνια ψυχοθεραπεία. Σήμερα ήρθε με την πρόθεση να εξερευνήσουμε γιατί , νιώθει έντονη μοναξιά, απώλεια, έντονη αποστροφή στη βία και αίσθηση πως «δεν μπορεί να καταλάβει». Τα θέματα που έθεσε ήταν πάρα πολλά οπότε άφησε τον υποσυνείδητο νου της σαν ένα ραντάρ να μας καθοδηγήσει στο τι έχει ανάγκη να ασχοληθούμε σήμερα..

Μετά από αναπνευστικές και βιωματικές πρακτικές της Σωματικά Επικεντρωμένης Ψυχοθεραπείας και Αναδρομικής Υπνοθεραπείας, περάσαμε σε υποπεδία του COEX (συμπυκνωμένες έντονες εμπειρίες ανάλογου περιεχομένου), όπως σε ηλικία 5 ετών που οι γονείς της είχαν πάει εκδρομή και ένιωσε έντονη την εγκατάλειψη. Θεωρώντας πως μάλλον υπήρχε και άλλο προγενέστερο ανάλογο γεγονός, οπότε με την καθοδήγησή μου φτάσαμε σε ένα πιο πυρηνικό γεγονός…

«Είμαι στο μαιευτήριο… στα χέρια ενός γιατρού… με κρατάει στα χέρια του…. Τώρα είμαι στη μήτρα… αισθάνομαι συγκίνηση, αγάπη, ζεστασιά, είναι υγρά εδώ, σαν να υπάρχει κάποιος εδώ που με κρατάει αγκαλιά… πληρότητα, ένωση… νιώθω σαν να έχω μια αδιάκοπη παρέα… με βγάζουν βίαια έξω…. Νιώθω τη βία… δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει… δεν έχω επαφή με τη μάνα μου… με πήραν από την αγκαλιά, από την ασφάλεια… που πήγαν όλοι;… κλαίω… κλαίω και νιώθω αβοήθητη… κλαίω και δεν μου δίνουν σημασία, ο γιατρός μου φέρεται βίαια………. Δεν νιώθω αισθήματα πλέον… είμαι θυμωμένη… είμαι μόνη μου… μαζί με όλους αυτούς… αλλά δεν αισθάνομαι τίποτα… (Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή για τη Σωματικά και Αναδρομικά Επικεντρωμένη Ψυχοθεραπεία)

Στη συνέχεια μετά από καθοδήγηση, επήλθε η Κάθαρση, το κλάμα, ο θυμός, η εξωτερίκευση, η Αποδοχή, η Συμπόνια, η Ενοποίηση και τέλος η Απελευθέρωση.

Το απόγευμα έλαβα αυτό το μήνυμα από την Αλέξια:

Νιώθω βαθιά ευγνωμοσύνη για όλη τη θεραπεία και για το ότι γνώρισα τον Σπύρο  σαν άνθρωπο, είναι φοβερός. Ο Σπύρος συνδυάζει τέλεια τις γνώσεις του από πολλές τεχνικές μαζί και την υπνοθεραπεία, με το δικό του ξεχωριστό προσωπικό  κομμάτι και την μεγάλη του αγάπη για αυτό που κάνει. Με έχει βοηθήσει πολύ να νιώσω τόσο δυνατή, να συνεχίσω τα όνειρα μου και να γιατρέψω κομμάτια του εαυτού μου που με κρατούν στον πόνο… Σήμερα η συνεδρία ήταν μαγική! Αισθάνομαι μεγάλη Απελευθέρωση και Δύναμη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ!!! 🙏🙏🙏🙏


Spyros Kapnias Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας Σε Εκπαίδευση Συναλλακτική Ανάλυση - Body Focused Psychotherapy Gestalt - Compementary Medical Hypnotherapist - Hypnosis & Gestalt Certification - Certified Past Lives Regression Therapist - Spirit and Energy Release Certification - Inner Child Certification - Certified Life Between Lives Regression Therapist / Master & Trainer in Hypnotherapy / Certified “Swan” Hypnotherapy / Master NLP - Coaching - Time Line Therapy / Certified Energy Psychology Certification - Master in Acupressure & EFT / Certified Master Ho'oponopono / Reiki Master / Advance Breathwork & Pranayama Trainer / Senion Yoga Teacher and Trainer / Healing Code Certification, Yoga Nidra Senior Teacher, Lucid Dreaming Certification



  



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αρχή της Αναδρομής Μεταξύ των Ζωών - Ιωάννα Κ. - 09 Ιουνίου 2023

Η Ζωή μετά τη Ζωή – Μέρος Αναδρομής Μεταξύ των Γήινων Ενσαρκώσεων – Ελένη - 30η Ιουνίου 2023

Επικοινωνία με το Επέκεινα – Απελευθέρωση Προσκολλημένων Ενεργειών - 03η Ιουλίου 2023