Εμπειρίες και Συνειδητοποιήσεις από την Συνειδητή Αναπνοή (Garuda Breathwork) – 02 Απριλίου 2024 - Christiana

Η εμπειρία για εμένα ήταν σαν να διήρκησε μόνο λίγα λεπτά. Κατά την διάρκεια του Breathwork άρχισε να μυρμηγκιάζει όλος μου ο θώρακας, οι πήχεις και οι παλάμες μου. Μετά μάγκωσε το πάνω μέρος της πλάτης μου, λίγα δάχτυλα των χεριών και τα χείλη μου. Όμως αφέθηκα σε αυτό και όσο αφηνόμουν τόσο χαλάρωνε το σώμα μου. Η επίγνωση στη στιγμή με κάνει να νιώθω τόση εμπιστοσύνη και ασφάλεια, που το σώμα μετά ακολουθεί και αφήνεται κι αυτό στην εμπειρία.

Το κλειδί είναι να εμπιστευτείς τον δάσκαλο και τα λόγια του. Στον δεύτερο γύρο του Breathwork άρχισα να αφήνομαι με την εκπνοή όλο και πιο πολύ και είπα στον εαυτό μου, «παράτα ότι δεν εξυπηρετεί την εξέλιξή σου σαν ψυχή σε αυτή τη ζωή» και άρχισα να κλαίω πολύ δυνατά. 

Όσο πιο πολύ έκλαιγα, τόσο πιο πολύ αφηνόμουν για να αδειάσω εντελώς και απλά εμπιστευόμουν την διαδικασία και τον δάσκαλο. Μετά με την καθοδήγηση της φωνής του ηρέμισα και μπήκα στον διαλογισμό, και έφτασα στον χρυσό ναό. Εκεί ήρθε η φιγούρα του πατέρα μου και του αδερφού μου. Ο δάσκαλος είπε να τους συγχωρέσω, το έκανα και τους ρώτησα «τι πρέπει να μάθω από εσάς για να ξοφλήσω;» 

Από τον πατέρα έμαθα την ελευθερία, γιατί ο πόνος που μου έδινε ήταν για να μάθω να στέκομαι στα πόδια μου. Όπως λέει ο δάσκαλος, φοβόμαστε την ελευθερία γιατί δεν υπάρχει στήριγμα. Και με το να αφήσω πίσω τον πατέρα, πάτησα στα πόδια μου και νιώθω ελεύθερη.

Από τον αδερφό, έμαθα την εγκράτεια και τη διάκριση. Μου έδειξε ότι δεν πρέπει να εξιδανικεύω ανθρώπους και αισθήματα, και πως η λατρεία είναι υπερβολή. Μέσα από την προδοσία, μου έμαθε τη συναισθηματική εγκράτεια.

Μπόρεσα να τους ευχαριστήσω για τον πόνο που μου έδωσαν γιατί μόνο έτσι θα έσπαγα τα δεσμά.

Θέλω να κλάψω πολύ ακόμα γι’ αυτό θα το ξαναπροκαλέσω μέσα από το Breathwork. Γιατί το Breathwork μου δίνει ένα ασφαλές πεδίο να ξεσπάσω χωρίς να προκαλέσω ζημιά. Με μαθαίνει να μετουσιώνω τον πόνο  με έλεγχο, αντί να τον κουβαλάω και να ξεχύνεται από εδώ κι από εκεί σε άσχετους χρόνους μέσα στην καθημερινότητά μου.


(Ευχαριστώ τη Χριστιάνα για το μοίρασμα των εμπειριών και συνειδητοποιήσεών της. Ακόμη μέσα από τόσα μοιράσματα από συμμετέχοντες που ακούω κάθε φορά, μετά από κάθε συνεδρία, νιώθω ευγνωμοσύνη για την πρακτική του Breathwork, που μπορώ να την προσφέρω και που έχει όλα αυτά τα εκπληκτικά αποτελέσματα στον ψυχισμό τους.) 



Spyros Kapnias Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας Σε Εκπαίδευση Συναλλακτική Ανάλυση - Body Focused Psychotherapy Gestalt - Compementary Medical Hypnotherapist - Hypnosis & Gestalt Certification - Certified Past Lives Regression Therapist - Spirit and Energy Release Certification - Inner Child Certification - Certified Life Between Lives Regression Therapist / Master & Trainer in Hypnotherapy / Certified “Swan” Hypnotherapy / Master NLP - Coaching - Time Line Therapy / Certified Energy Psychology Certification - Master in Acupressure & EFT / Certified Master Ho'oponopono / Reiki Master / Advance Breathwork & Pranayama Trainer / Senion Yoga Teacher and Trainer / Healing Code Certification, Yoga Nidra Senior Teacher, Lucid Dreaming Certification



  



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αρχή της Αναδρομής Μεταξύ των Ζωών - Ιωάννα Κ. - 09 Ιουνίου 2023

Η Ζωή μετά τη Ζωή – Μέρος Αναδρομής Μεταξύ των Γήινων Ενσαρκώσεων – Ελένη - 30η Ιουνίου 2023

Ταινίες που φέρνουν στο φως τις ψυχικές διαταραχές